Za Horyzontem (Stolice)

Strona nie została jeszcze ukończona

Spis treści:

Opis wydarzenia Korzyści Wersja bez płacenia Wybór zamku Taktyka Zdobywanie monet Wersja z płaceniem Zakup odpowiednich promek Uzbrojenie i rozbudowa zamku Nagrody

Opis wydarzenia

Sekretne miasta:

Wydarzenie Poza Horyzontem jest dostępne od 30 poziomu doświadczenia.

Celem gry w trybie sekretnych miast (stolic) jest zdobywanie jak największych ilości wpływów.

Wpływy można zdobyć pokonując wrogie stolice (15%), lub innych graczy (10%).
Jeśli chcesz uzyskać dobry wynik w wydarzeniu, musisz nie tylko zdobywać wpływy, ale także bronić swoich.

Sojusz w tym trybie gry składa się z 22 osób.
Jeśli twoja ekipa podchodzi do niego na poważnie, należy ustalić kto wchodzi pierwszy oraz kto wejdzie w skład 22 osobowego zespołu.
Gdy ten się zapełni, 23 osoba z sojuszu chcąca wejść na wydarzenie zostanie przywódcą drugiego sojuszu. Można stworzyć maks. 3 sojusze 22 osobowe z jednego 65 osobowego.

Pierwsza osoba, która wejdzie do każdego z sojuszy, zostanie jego przywódcą i stanie się posiadaczem stolicy. Jej właściciela nie można zmienić, dlatego koniecznie należy ustalić, kto wchodzi pierwszy.
Gracz posiadający stolicę bierze na siebie odpowiedzialność, a jeśli jego sojusz planuje robić top i bronić stolicy chociażby w ostatni dzień, gracz ten będzie musiał zakupić oferty za prawdziwe pieniądze.

Stolica sojuszu przypisana do jego przywódcy


Korzyści

Czyli dlaczego warto robić horyzont:

Klasyfikacja sojuszowa: Zarówno horyzont w wersji ze stolicami, jak i ten z kapliczkami oferują identyczne nagrody

Najważniejszym celem jest zajęcie do 1000 miejsca w klasyfikacji sojuszowej. Zapewni to materiały, z których można stworzyć nakładki na 1100 produkcji żywności (max 10 w zamku), a następnie nakładki zwiększające aspekty bojowe twojego konta.

Nakładka zwiększająca produkcję żywności o 1100, stworzona z materiałów z horyzontu

Nakładki możliwe do zrobienia za surowce z horyzontu

Dodatkowo, sojusze zajmujące miejsca od 1 do 5 zdobędą bardzo cenną nagrodę w postaci starożytnej piekarni i magazynu. Wymaga to jednak dużego wkładu finansowego i poświęcenia czasu (siedzenie na grze do 1:00, w ostatni dzień do 3:00).

Bonusy zapewniane przez starożytną piekarnię

Bonusy zapewniane przez starożytny magazyn

Klasyfikacja indywidualna: Zajmując indywidualnie miejsca od 1 do 400, otrzymasz nagrodę w postaci materiałów do tworzenia wcześniej wspomnianych nakładek.
Z "topki" sojuszowej otrzymasz więcej drewna budowlanego, gwoździ i słomy, natomiast topka indywidualna zapewni ci więcej kleju, bruku i tkaniny.

Można powiedzieć, że zrobienie obydwu topek uzupełnia się wzajemnie, ponieważ do tworzenia nakładek potrzebujesz wszystkich sześciu surowców.

Materiały za top 1 sojuszowe, przewaga pierwszych trzech

Materiały za top 1 indywidualne, przewaga trzech ostatnich


Wersja bez płacenia

Jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy na tym wydarzeniu, nie masz szans na indywidualną pozycję top 400.
Możesz jednak bardzo pomóc swojemu sojuszowi i przyczynić się do jego lepszego wyniku.

Wybór zamku:

Jedynym zamkiem dostępnym do wyboru bez opłat jest skromny posterunek. Jeśli nie inwestujesz kasy w ten event, wybierz tą opcję.

Taktyka (pierwsze 5 dni):

Wchodząc na event bez płacenia twoim głównym celem jest zbieranie monet (o ich wykorzystaniu przeczytasz poniżej). Nie broń swojego zamku przed atakami graczy kupujących oferty, ponieważ może to nie wyjść lub stracisz cenne monety.

Twój sojusz powinien rozbudowywać budynki obronne stolicy, lecz nie bronić jej aż do ostatniego dnia.

Zdobywanie monet:

Podstawowym źródłem monet są wieże (barona rozbójnika). Atakuj je regularnie od samego początku wydarzenia. Od 12 poziomu zapewniają przyzwoity zarobek.

Drugim sposobem na zdobycie monet jest przejmowanie państw-miast (PM) i sprzedawanie dekoracji które znajdują się domyślnie w PM.

Minimalny atak to 32 wojska. Wyślij środkiem 32 jednostki atakujące dystans kupione u zbrojmistrza. Czas okupacji wynosi 8 godzin i może zostać skrócony poprzez ulepszanie ołtarza w PM.

Sprzedaż wszystkich dekoracji z jednego PM zapewni ci 55 000 monet.
Musisz jednak sprzedać je od razu po zajęciu PM, ponieważ jest na nie duży popyt i po chwili ktoś inny może przejąć twoje PM i sprzedać z niego dekoracje.

Musisz mieć na uwadze, że sojusz może posiadać maks. 5 PM jednocześnie. Kasztelani w trakcie przemarszu wliczają się w ten limit.
Porada: zapisz godzinę, o której najkrótsza okupacja sojusznika zakończy się i puść podbój w tym momencie (aby zdążyć przed innymi).

Taktyka (ostatni dzień):

W ostatni dzień, przed 00:30 zbierz jak najwięcej wpływów z okupacji państw-miast, ataków na graczy i stolice. Będą one doliczone do rankingu, jeśli twój sojusz zdoła obronić stolicę pod koniec wydarzenia.

W ostatnim dniu wydarzenia, o godz. 00:30 na stolicę będzie nadchodzić wiele ataków. Aby utrzymać zebrane poprzedniego dnia punkty, każdy członek sojuszu musi podesłać wsparcie na stolicę. Sojusz musi bronić ja do godziny 3:00 (koniec wydarzenia)
Obrońców powinno być nie mniej niż 50 tys.

Przeliczenie punktów o godz. 00:30 to nie koniec! Od tego momentu do godziny 3:00 w nocy twoja stolica może zostać zrabowana, co wpłynie na ostateczny ranking.

W tym czasie cały twój sojusz powinien zbierać punkty. Na sam koniec wydarzenia wpływy wszystkich graczy zostaną po raz ostatni przeliczone na stolicę, co wpłynie na ranking sojuszu. To przeliczenie ostatecznie decyduje o nagrodach za zajęte miejsce, dlatego należy zebrać od 0:30 do 3:00 jak najwięcej wpływów!


Wersja z płaceniem

Kupując 50 000 rubinów i odbierając premię z 4000 obrońców oraz demonów do ataku musisz zmniejszyć ilość wojska aby przeżyło dłużej niż 20 godz. Zbuduj piekarnię do 3-4 poziomu.

Broń ataki słabsze (poniżej 600 wojska) i wpuszczaj większe (chyba, że są wyjątkowo słabo usatwione).

Pierwszego dnia wydarzenia atakuj wszystkie zamki dookoła siebie, które mają mniej niż 4000 mocy. Zgarniesz darmowe punkty na start.

W budowie